maandag 28 mei 2012

Ding #13 – Online video’s

Sinds een paar jaar heeft Teddy een YouTube account en heel spaarzaam zet ik er wel eens een nieuw filmpje op.
Dit is dan voornamelijk om deze (onzin) te delen in besloten kring, hoewel de filmpjes wel openbaar te zien zijn.
Geen hond die daar naar kijkt, gezien het aantal weergaven van mijn filmpjes.
Nu komt het echter wel weer van pas. Waar zo'n account al niet goed voor is...

Hieronder een filmpje uit het repertoire van Teddy.


En nog eentje...


Onderstaand filmpje is niet van mijzelf.
Deze heb ik als favoriet aangemerkt
waardoor deze ook bij mijn kanaal zichtbaar is.


Klik hier om naar mijn persoonlijke YouTube pagina te gaan.

Taggen van filmpjes was geen probleem.

Op deze kanalen heb ik mij geabonneerd:
DrivenandRidden
motorcyclenewsdotcom
Jabo0odyDubs

Geüploade filmpjes kunnen voor de politie bijdragen aan waarheidsvinding, aangezien er flink wat idioten zijn die hun illegale stommiteiten maar wat graag aan een brede kring laten zien.
Een video zegt soms meer dan duizend woorden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten