zondag 27 mei 2012

Ding #12 – Flickr & Online foto’s

Dit ding was een piece of cake, if ever there was one.

Flickr account aangemaakt via mijn Google account, paar fotootjes geüpload van de vakantie in Noorwegen (dus geen gezeur met auteursrechten enzo), van de foto's met onderschrift een set gemaakt genaamd Scandinavia en klaar is kees.

Uiteraard heb ik de foto's ook getagged, waaronder een tag 'zpdingen'.

Om eerlijk te zijn heb ik niet zoveel ontdekt, weinig nieuws onder de zon dus het liep allemaal gesmeerd.
Wat ik trouwens een vreemde constatering vind van de schrijver van één van de Achtergrondinformatie-artikels, is dat Flickr op zijn laatste benen loopt ten opzichte van andere, nieuwere diensten.

Joost mag weten wat hiervan dan de reden moge zijn, of heeft de beste man inzage in de gebruikers/bezoekersaantallen van alle relevante websites?

Mijn schermnaam op Flickr is trouwens 'hetknuffelbeest', hetzelfde dus als die bij Twitter. Toedeledoki!

2 opmerkingen:

  1. Hmm.. Dat artikel heb ik even niet paraat, maar Flickr lijkt me alles behalve uitstervend.. Er wordt voortdurend ontwikkeld en de interne foto editor is super.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb niet alle mogelijkheden verkend, maar als ik meer met foto opslag zou doen zou ik het denk ik wel gebruiken.

      Verwijderen