vrijdag 2 maart 2012

Ding #1 – Bloggen & Google

Lief dagboek,
.
Vele individuen zijn mij reeds voorgegaan.
Zij hebben aan de wieg van mijn blog gestaan.
.
Het had wat administratieve voeten in de aarde.
De geleerden die dit idee bekokstoofden hebben nu lange baarden.
.
Een Gmail account heb ik al eens eerder gecreeerd.
Zoiets is net als fietsen, je raakt het nooit verleerd.
.
Het maken van een blog heb ik nu ook van mijn lijstje kunnen afvinken.
Evenals het account van Gmail met ditzelfde blog aan elkaar linken.
.
De oertijd-computers op de werkplek probeerden mij te frustreren.
Gelukkig heb ik op de positiviteit van de stand-alone kunnen teren.
.
De standaard opmaak van het blog heeft mij niet kunnen bekoren.
Daarom schoof ik een ander ontwerp naar voren.
.
Elke keer wanneer ik uitlog zal ik mijn account gaan missen.
Bij terugkomst is het net of er engeltjes over mijn tong pissen.
.
Ik heb het melodramatische gevoel van het bloggen al snel te pakken.
Helaas is het nu echter alweer tijd om mijn spullen te pakken.
.
Met al mijn liefde,
Je vader.

2 opmerkingen:

  1. Verborgen talentje?! Kan ik me bij jou aanmelden als ik in december weer gedichtjes nodig heb? :)

    Blog ziet er goed uut!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lol, ik kan vaak niet al mijn talenten in het werk tot uitdrukking laten komen.
      Waar zo'n cursus al niet goed voor is >:)

      Verwijderen