zaterdag 14 april 2012

Ding #6 – Instant Messaging

Lang verwacht maar toch gearriveerd; een bericht op mijn blog inzake Ding #6.

Niet zo heel veel nieuws onder de zon voor mij.
Hoewel ik niet zo'n fervent chatter ben (ik spui mijn onzinnigheden liever face-to-face), heb ik wel ervaring met een aantal chat applicaties.

Toen ICQ jaren terug een hot item was, heb ik hier wel eens gebruik van gemaakt.


IRC is mij ook niet onbekend, als ik mij goed herinner heette het bewuste programmaatje mIRC.


MSN Messenger heb ik eveneens de revue laten passeren, maar op de een of andere manier bloedden mijn chatsessies hiermee altijd dood.



Naast voornoemde programma's heb ik op chatboxen van websites de boel wel eens op stelten gezet.
Degene die ik mij het best nog kan herinneren is die van Ilse.nl.


Op mijn Symbaloo pagina heb ik een tabblad opgeofferd voor Ding #6 om linkjes te maken naar verschillende chat applicaties.

Waarvan akte.

1 opmerking:

  1. Niet helemaal onbekend dus :) mIRC was dat programma inderdaad, staat voor Microsoft's Internet Relay Chat. Chatboxen op stelten zetten was een leuke bezigheid!! :)

    BeantwoordenVerwijderen